Nu var man igång!

Nu var man äntigen igång med bloggandet! tänkte hinna med 2-3 inlägg per dag men vi får se hur det blir.Idag steg jag upp vid 7.40, för idag skulle vi nämligen åka iväg med Jerkan till Holmsveden (typ vid Bollnäs) för betäckning.Resan dit tog ca 3 timmar.När vi hade anlänt fick vi se hingsten Trollkevin en mycket fin herre som var svart med svart lång man och svans och en fin bläs.

Efter ha knäppt ca 10000000 kort så var det bara att släppa ut Jerkan i hagen med 7 andra ston som hon ska gå med för tillfället, och gissa om det blev full rulle?! :D Ja sen var det bara att lämna henne där, hon kommer väl hem om ca 2 veckor.Så den här tiden nästa år kanske man har en liten föling!

Nu sitter jag och lyssnar på musik, just nu spelas Beyonce-save the hero en mycket bra låt :) Men nu kan jag inte sitta här nå mer för jag ska ut på långpromenad med hunden.Vi ska bege oss till syrran det tar väl ca 1.30 min så lär väl gå nu. Höres! :)
en liten bild på hingsten Trollkevin :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste säga att det va en mycket fin herre, för jag antar att det är den blivande pappan=)

2009-04-20 @ 21:15:35
Postat av: Mikaela

Japp det är det ;D

2009-04-20 @ 21:32:13
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0