Mycket kan hända på en fredagskväll :D

Hej igen, jag hinner skriva lite ikväll också,eller lite och lite det kommer att bli rätt mycket.Det var såhär,jag och Moa skulle åka och köpa godis i stan.När vi hade gjort det så skulle vi åka till ica och köpa gräddfil.När vi kom i rondellen så trodde Moa att jag hade tappat en tjuga.Så efter att vi varit in på ica så skulle vi åka upp och kika efter den.Vi ställde mopparna på gångvägen och jag och Moa gikc upp i rondellen för att leta.Moa sprang över vägen och kika runt i rondellen,så kommer det en bil med killar i som bara tutar och vinkar,vi vinkade glatt tillbaka.Sen var Moa förbi på andra sidan vägen och jag stannade kvar brevid vägen.Då kommer det några killar i en bil och vevar ner rutan och skriker "ÄR DU KÅT ELLER?" jag hann inte reagera, men till slut flög det ur mig  "VÄGRAR", haha inte vet jag varför haha x'D men i allafall.

Sen när vi skulle åka hemåt så kom jag på att jag gav ju för tusan Moa tjugan i stan, så jag hade inte tappat tjugan HAHAHA x'D sen drog vi hemmåt, när vi var på årbyvägen för att svänga ner på gångvägen så kom det 2 killar på en moppe.Dom tuta som fan så jag och Moa stannade och tuta som galningar tillbaka.Då vänder dom hahahahaha xD jag och Moa bara gasade iväg xD jaa och nu sitter vi här och ska käka pizza och efter det blir det den efterlängtade skräckisen och godis och bäst av allt COCA-COLA! :D

hejdå på er, hoppas ni får en trevlig kväll,för det ska då iallafall jag ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0