Lördag

hejhej idag hnner jag bara skriva ett inlägg, Idag har jag och Moa varit ute hela dagen, seriöst hela dagen! Vi gick hem till mig vid halv 1 med Zeke (Moas hund) för att hämta Arrak, sen kom vi hem gick till stallet, sen bort till trollebo för att hundarna skulle bada.Efter det gick vi hem till Moa igen.Så idag har vi gått över 2 mil ;D brun har man också blivit, eller ja först röd men sen kommer jag att bli brun för ja så kan det vara haha.Det blev att åka till affär köpa godis, jaja jag vet igen ;) men men haha.Det blev att busa lite ute på kvällen sen :D kul har vi då haft! Nu sitter Moa och glor på  mig vilket hon har gjort rätt länge, hon försöker pshyka mig.Eller hur stavas det? phsykar,pshykar, eller ja whatever ni fattar  ;) 

Nu är det moas tur att skriva lite på sin blogg, sen blir det väl godis igen antar jag.
Höres imonn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0