Hemma

Gud vad skönt att äntligen komma hem efter en lång skoldag.Onsdagar är en utav dom värsta dagarna, fast fredagarna är ju bara så att man vill typ gå och dö någonstans! då går vi till 16.00 fyfan för det, seriöst fredag är det längsta dagen vi går på hela veckan,vem tusan lägger schemat kan man ju undra.Det måste ju vara någon som gillar att plåga ungdomar helt enkelt :)

Btw så sitter jag och dricker juice nu och väntar på att mamma ska anlända hem efter jobbet och fixa lite käk :D Geografin idag gick väl rätt bra tror jag och tyskan hade vi inte ens haha.Åh nej vi har nationellt prov i engelska på fredag,shit man får hoppas på det bästa eftersom jag suger på det ämnet.Och nu när jag ändå är inne och pratar om skolan så kom jag på att jag har utvecklignssamtal idag kl 18.00, åh jag hatar det för att vår mentor glor verkligen in i ögonen på en,nej fy sånt klarar inte jag av!

Idag efter kl 18.00 så får vi se om Fanny följer med ut och går.Hon hade nämligen gått i klack i skolan idag och har ett stort skavsår, stackare där ;) Och imonn kan hon inte heller gå med mig för jag börjar 9.40 imonn och hon börjar tidigare.Men efter skolan så hoppas jag att hon har tid, haha det vill säga om hon kan :D Nej nu blir det att kika runt lite på internet, see you! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0