HAHAHA

Hann aldrig skriva imorse hade brottom som tusan för jag var väldigt seg den här morgonen.Men i allafall...

HAHAHAHAHAA vet ni vad? xD allt hade varit så bra i skolan idag.Först hade vi matte, sen hade vi redovisning om nå väderskit x) sen en lång håltimme då jag,Malin,Moa och Toveh drog till kupolen och kikade efter avslutningskläder.Jag hittade en vit klänning jag ska ha på mig :) Sen kom vi tillbaka till skolan och skulle ha svenska och där skrev vi lite bara och läste en novell.Och efter det så slutade vi för vi hade ingen engelska för vår lärare skulle på något möte.Och nu kommer vi till det roliga.JAG LÅSTE IN MINA NYCKLAR I MOPPEN HAHAHAHAHAHAHA x'D såå ja nu ska jag och Malin följa med min bror och hämta mamma och då får vi se om jag får upp sätet hahaha aja kul liv x)

höres senare idag, BYE ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0