GODIS <3

Sådär ja nu är man äntligen hemma efter att ha varit i skolan en hela jäkla dag.Engelska nationella gick väl rätt bra hoppas jag, hoppas på G i alla fall.Sista lektionen var en dubbellektion -.- då skulle vi arbeta 2 och 2.Jag arbetade med Moa.Vi hade fått en lapp där det stod "Atmosfären" vi skulle leta på fakta och sen redovisa högt!! jag hatar det! förstår inte varför blir bara så nervös och typ snubblar på orden men även det kunde jag gå igenom haha.

Efter skolan blev det att åka och lämna av Moa ( hon sov ju hos mig ) sen drog jag och Malin till någon opptiker i stan för malin skulle testa synen för att få köra bil :) tro det eller ej men det är fredag och då får man smaska till det, det blev american take away efter besöket, gött mos var det! ;D Nu tänker jag vandra upp till stallet en snabbis.Jag ska mocka och göra iording lite skit, sen blir det hem och fixa sig för jag coh Moa ska iväg och inhandla...GODIS! haha happy day på det.Det blir skräckfilm, 28 dagar senare, någon som har sett den? den är väl rätt så gammal skulle jag kunna tro ;) godis och COCA-COLA! <3 Vi får se om jag har tid att höra av mig ikväll, det lär väl märkas :)

Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: MOS

min mobil fungerar inte, så det är bara att du kommer hit när du är klar, hihi ;) mäh? hur kunde du äta pizza? :0 jag som tänkte fråga om du ville ha här, för vi ska äta idag... :(

2009-04-24 @ 18:14:59
URL: http://moyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0