datorn är så seg -.-

Idag gick jag upp 6.30 och gick ut och gick med syrrans hund, men efter att jag kommit tillbaka så fick jag as ont i ryggen.Jag tror nog att det blev så för att jag hade hoppat studsmatta igår och kanske sträckt mig eller nått, så det blev ingen skola idag istället sov jag ut tills kl var runt 13.00 det var gött kan jag lova!

Och just nu är jag lite småtrött på datorn för den är såååååååååååååååååååååååå himmla seg så jag tror jag tänker kasta ut den genom mitt fönster snart :) Och jag vet inte vad jag ska göra nu så därför blir det väl att sitta här och vara sur på sin dator som är helt jävla lagg -.- Imonn iallafall blir det nog att åka hem till min bror och grilla med typ feta släkten eller nått,sen blir det åka hem till Malin och busa lite, vi ska ju bränna min jävla väska för det var det vi sa förut  haha vilket kommer nog bli rätt skoj (Y)  Tänkte festa någonstans först, det verkar som att alla kommer att vara i Torsång men äsch fan orka xD Nu ska jag fortsätta sitta vid datorn ett tag, få se om den är med mig eller emot mig ;) är den emot mig så blir det kasta ut den genom fönstret, så hoppas på det bästa!

höres ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0