Simmning för fulla muggar!

Ändrade planer till imonn, det blir grillning hos söt emelie med tjejerna sen drar vi vidare till Torsång ;) Var nyss ute och gick med Arrak och Arrak badade för fullt nere i Trollebo.Och nu sitter jag här och dricker multimitavin juice så himmla gött! Jag är typ mätt fast jag är hungrig, jag vet inte hur det går ihop men iallafall.Jag har laddat hem ett jättefint tema till mobilen idag också och det gillar vi :) Nu tänker jag kika vidare på intenet lite och sen lyssna på musik bara jag har laddat upp några
bilder på datorn, höres ikväll pusshej! (:



Arrak simmar för fulla muggar!





















Han är en söt hund :)





































Hoppelihopp, haha vilken rolig bild xD

Kommentarer
Postat av: kippis power

ja han är en gölli vovve :)

2009-04-29 @ 21:43:43
Postat av: Mikaela

haha ja det är han (: Kippis power haha fan vad dålig du är MOLIN ;)

2009-04-29 @ 22:27:03
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0