HAHAHAHAHA

HAHAHAHAHA minns ni när jag skrev att jag bogserade Fanny och hennes moppe? Nu blev det helt  enkelt  Malins tur att bogsera min hahah.Det var såhär, vi var i stan och skulle hämta Malins p&l biljett men det var stängt.Så då skulle vi åka hem.Men jaa min moppe startade inte så Malin fick bogsera mig hahaha xD Och när vi var i Lindan så dog även Malins moppe HAHAHAHAHAH JACKPOT! Så där stod vi med ingen moppe som fungerade, men vi kom på sen att det var slut på soppa, soppatorsk x) Men som tur var så kunde Malins mamma komma med en bensindunk :) Så nu är vi äntligen hemma, och pappa kikade på moppen och trodde det var startmotorn.Nu ska vi äta pannkaka innan vi ska iväg och handla mat till kvällen :) Ha det bra så höres vi inatt om jag orkar ;)

Ha en trevlig kväll ;D



HAHA bilden bjuder jag på.Här ser ni mig på Malins moppe och min inte fullt så snygga moppe bakom.HAHA här väntade vi på att Malins mamma skulle komma med bensin ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haru fått en ny moppe?

2009-05-02 @ 13:08:53
Postat av: Mikaela

haha jaa min förre dog ju xD men nu är min GULE levande igen :D

2009-05-02 @ 15:00:07
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/
Postat av: Frida

när fan köpte du den? fick du tillbaka pengarna ifrån den andre? :)

2009-05-02 @ 16:04:45
Postat av: Mikaela

haha papiiiii köpte den, blocket you know ^^ haha nej det blev kattskit :)

2009-05-02 @ 18:00:50
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0