22.22

Vet ni? jag har en mycket fruktansvärd sak jag måste göra varje gång jag ser det,jag är inte så vidskeplig men det här är bara något jag måste göra.När klockan ex står på, 11.11, 13.13, 18.18 ja ni fattar då måste jag slå 3 gånger på mobilens skärm.Jag vet inte varför, det har nått med tur att göra men det bryr inte jag mig i haha.Det är bara nått jag måste göra nått som har satt sig fast i min hjärna och det kommer nog sitta där och ta stor plats ett tag till.

jaja hur som helst så var jag nyss ute med hunden på sista rundan, syrran är i Tällberg på något spa med jobbet och kommer inte hem förren imonn och därför har jag hunden över natten.Före det så var jag ute och hoppade studsmatta med Fanny och lyssnade på musik :) Fanny hittade en igelkott på gården idag som hunden har försökt leka med, eller döda inte vet jag haha xD iallafall så var den skiträdd och fräste som bara den när vi tittade på den, stackarn kan förstå att den var rädd.Men sen tog Fanny in hunden så nu hoppas vi på att igelkotten smiter iväg :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och spela mitt mobilspel som jag är helt besatt av, ni  vet ett sånt där spel då det ska vara typ minst 3 i rad för att det ska smälla osv.Spelet heter Jewel Quest2 haha det är så roligt och ett mycket bra tidsfördriv när man har tråkigt ;)

Hejdå på er höres imonn :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin blogg du har!

Sv: Tack så mycket! :)

2009-04-29 @ 22:59:54
URL: http://rebeeccam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0