2 katter till ett bra hem!

hej igen bloggen! Var nyss ner och åt kvällsmat, det blev mjölk med müsli och 2 hårdbröd mackor med kaviar haha det är kärlek det.Jaja hur som helst så snackade jag med syrran nyss, hon ringde upp för hon hade extremt tråkigt hemma. Och nu är det såhär att hon har 2 katter som hon vill ska få ett nytt hem pga att hon inte hinner med dom.Det är två honor, den ena är helsvart korthårig och den andra är svartvit med lång päls.De är inte stereliserade men p-piller följer med dom.Dom ska helst hamna i samma hem men det är inget tvång :)

katterna är runt 2 årsåldern och jättegosiga! De heter Bingo och Siri. Så är det någon människa i detta avlånga land som är intresserade så får ni genast höra av er på min mail [email protected]! Katterna bor ca 2 mil utanför Bollnäs.

Nu hade jag tänkt bege mig upp till stallet och släppa in lilla Ullis för natten sen ska jag krypa ner i sängen för att sova, är trött efter att man stigit upp 5.55 ;) 

Bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0