12 kg

1 januari 2009 började jag ett "nytt liv" ett liv med inget godis och massor med motion.Jag hade gett mig tusan på att jag skulle gå ner i vikt.Ingen trodde jag skulle klara det,om jag berättade mina planer viftade dom på handen som om " ja ja det där har vi hört förut".Då tänkte jag att jag minsann skulle visa dom! Jag började gå ut och gå varje morgon och när skolan startade igen så gick jag innan skolan började.Sakta men säkert började jag gå ner....

Nu är det den 21 april och här sitter jag 12 kg lättare, ni ska bara veta hur mycket jag har kämpat för det här! det är helt sjukt.Jag minns när det var en iskall dag och det vräkte ner snö och så blåste det, ett riktigt skitväder helt enkelt! Men jag gick.Jag är glad att jag är envis ;)  Nu har jag börjat äta godis 1 gång i veckan, men fortfarande är jag ute och går.Jag vill gå ner 6 kg till då är jag nöjd.Och jag ska käpa för det, det kommer att ta tid! men jag ska klara det! Och som tur är så har jag fått sällskap när jag är ute och går,förut lyssnade jag på musik.Men nu har Fanny börjat gått med mig :D tack Fanny du ska veta att det är mycket roligare att gå 2 och lyssna på musik tillsammans :D <3

 Nu måste jag gå ner och borsta tänderna sen plugga geografi och tyska :(

höres imonn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0